Projektas „Dizaino sparnai“

DIZAINO SPARNAI

Kuriame Lietuvos ateitį

PROJEKTAS „DIZAINO SPARNAI“

Tai nefinansinės paramos projektas, jungiantis talentus, žinias ir patirtį kurti pasaulyje konkurencingus skaitmeniniais, inovacijų ir žiedinės ekonomikos principais grįstus ateities dizaino produktus ir paslaugas.

Projekto veiklose dalyvauja mentoriai – patyrę dizaino profesionalai, pradedantieji dizaineriai ir labai mažos, mažos ir vidutinės įmonės.

Pagrindinis siekis – pasitelkiant pandeminiu laikotarpiu nukentėjusį kultūros ir kūrybinių industrijų sektorių, per skaitmeniniais, inovacijų ir žiedinės ekonomikos principais grįstus dizaino sprendimus didinti Lietuvos verslo kuriamą pridėtinę vertę, konkurencinį pranašumą ir socialinę atsakomybę.

Projektas finansuojamas iš Europos regioninės plėtros fondo (kaip Europos Sąjungos atsako į COVID-19 pandemiją priemonė) pagal 2014–2020 m. Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programą. Įmonei skirtos nefinansinės paramos dydis – 26 285 Eur.

Projektas įgyvendinamas iki 2023 m. sausio 31 dienos.

Įgyventinto projekto tikslas buvo sukurti ir įdiegti inovatyvų dizaino sprendimą UAB vaistinės „Valerijonas“ kosmetikos produkcijai,  atsižvelgiant į tvarumo ir skaitmenizacijos aspektus. Vaistinė „Valerijonas“ kurdama savo produkciją ir prekinio ženklo „Razalija“ kosmetikos liniją, vadovaujasi natūralios ir ekologiškos gamybos principais. Projektu siekiama sukurti tvarumo idėją ir ją išpildyti visuose produkto elementuose.

Projekto unikalumą bei orientaciją į skaitmeninės ir žiedinės ekonomikos principų įgyvendinimą pagrindžia:

  1. Pakuotės funkcionalumo ir tvarumo idėja. Projekto metu bus sukurta rinkinio pakuotė ir dizaino sprendimas odos priežiūros rutinai. Išskirtinės rinkinio pakuotės savybės: funkcionalumas ir pritaikomumas pagal vartotojų poreikius. Naujas pakuotės dizainas kuriamas atsižvelgiant į naujausias žiedinės ekonomikos ir tvarumo principų tendencijas. Įsigijus kosmetikos rinkinio dėžutę ją galima panaudoti pakartotinai, susilankstant į dėžutę susidėti kosmetikos gaminius, taip pat galima panaudoti kitų smulkių daiktų susidėjimui, siuntoms ar kt. Kuriant pakuotės funkcionalumo ir tvarumo inovaciją, siekiama skatinti atsakingą gamybą, vartojimą ir rūšiavimą (angl. zero waste) bei didinti produkto patrauklumą vartotojui.
  2. Pasitelkiant skaitmenines technologijas bei aiškinamojo dizaino skaitmeninius sprendinius pateikti informaciją apie „Razalija“ produktų linijos gaminių produktų savybes, jų išskirtinumą ir pan. Ypatingas dėmesys skiriamas vaistininkystei, natūralumui ir ekologijai.