Tvarumas

 

RAZALIJANaujasis RAZALIJA identitetas, kuris buvo išgrynintas projekto „Dizaino sparnai“ metu, siekė įgyvendinti šiuos žiedinės ekonomikos aspektus:

  • atsisakyti kartoninių produkcijos pakuočių;

  • taikyti skaitmeninę spaudą (laikoma ekologiškiausia spauda);

  • naudoti eco-solventinius dažus (sutaupė plastiko ir klijų sluoksnį etikečių gamyboje).

„Dizaino sparnai“ projekto metu sukurtas naujas grafinis identitetas, kurio metu buvo ieškoma tvarių sprendimų ir siejant su skaitmenizacijos tendencijomis.

Natūrali kosmetika RAZALIJAGrafiniame etikečių sprendime akcentuota mažatiražė gamyba, kuri vartotojui užsimena apie gamyboje dominuojantį rankų darbą, atkreipiamas dėmesys į perteklinio vartojimo problematiką.

Žiedinės ekonomikos principai pritaikyti atsisakant kartoninių produkcijos pakuočių, naudojant skaitmeninę spaudą ir eco-solventinius dažus, taip mažinant plastiko ir klijų sluoksnį etikečių gamyboje.

Visi spaudos darbai perkelti į Šiaulius, kur ir gaminama kosmetika. Ant visų produkcijos etikečių naudojamas ženklinimas, informuojantis vartotoją apie produkcijos taros sudėtį, ši informacija vėliau reikalinga perdirbant tarą. Be to, sukurtos rūšiavimo schemos, informuojančios vartotoją apie tolimesnį paruošimą perdirbimui.